Stöd oss

Stort tack till bidragsgivare 2013

Under vårt första år har föreningen fått följande bidrag, som kommer att användas till vår verksamhet framöver: * Bidrag 15 000 kr från Borås Stad till föreningsbåt * Bidrag 4 000 kr från Sportfiskarna till barn- & ungdomsaktiviteter * Bidrag från medlemmar & övriga vid vår första...

Vi söker klubbvatten

Har du del i en sjö? Kanske rent av äger en? Kanske en å, bäck eller damm? Får vi kanske möjlighet att låna/hyra denna till våra medlemmar. Hör då av er till oss, ring eller maila!
>>

Vi tar emot gamla fiskeprylar

Vi tar emot gamla fiskegrejer som kanske inte har något värde för dig, men för oss kan de inbringa en slant. Ring eller maila! Vi hämtar!

Vi söker båtar

Som nystartad förening är vi i stort behov av båtar. Har du en båt, defekt inget hinder, ring eller maila vi hämtar.

Stöd oss! Bankgiro 197-4963

Sök på webbsidan

© 2013 All rights reserved.

Drivs med Webnode